Monday, May 27, 2019

Himna

1.

Zaista nema teže stvari, nego da se rimuje strah sa svetlošću. Ti nemoguće moraš rimovati sa mogućim.
Još kod Defoa, u "Robinzonu", naučili smo da je strah od opasnosti hiljadu puta gori nego sama opasnost.

Nema na svetu teže stvari, nego da se rimuje voda s vatrom. Pevaš li vodu i vatru zajedno, prete ti da ćeš biti udavljen. Pevaš li vatru i drvo zajedno, prete ti da ćeš biti spaljen. Pevaš li drvo i sekiru zajedno, prete ti da ćeš biti posečen. Pevaš li sekiru i nakovanj zajedno, prete ti da ćeš biti smrvljen.

Sve među sobom ima nekakve iskonske i opake račune. Ali ti nemoguće moraš rimovati sa mogućim.

2. 

Ne daj da te prevari pogrešni vrač pogađac, lažljivi čitač zvezda, koji od silnog gledanja u ovozemaljske stvari, ređe nego ti vidi nebo.

Koliko ja razumem, najveća je sloboda kad nisi svestan da si slobodan. Ono što osećaš i kao najmekšu svilu na sebi, znaj: znak je da si obuhvaćen.

Koliko ja razumem, najveća poezija je trenutak kad nisi svestan pesme. I najveći je život kad nisi svestan da živiš, nego misliš da sanjaš.

3.

Ne daj nijednoj knjizi, nijednim novinama, da svojim presavijenim jezikom govore tvoju sudbinu. Da prstima bez noktiju, prstima od papira, beleze tvoje dane.
Niko sem tebe nema pravo da se meša u tebe, rođeni moj.

Kažu: "Mora da se dogodi nesrećan slucaj, da se kornjača izvrne na leđa, da bi bar jednom u životu, na kraju, mogla da ugleda nebo."

Ovo je srećan slučaj što jedan otac i sin, ležeći ovako na leđima, vide kroz krov i kroz oblake i kroz tamu, ove noći čitavu večnost u nebesima.

4. 

Sećaš se onoga što sam ti pisao iz Ura. Prepisano sa ruševine: "Život je spor, kao oranje pomoću igle, a smrt je brza, kao voda sto nestaje u pesku."

Ti sutra polaziš u školu i učiće te raznim azbukama. Izaberi najdužu. Najtežu. Pronađi takvu azbuku koju ćeš učiti uvek ponovo. Azbuka sa milijardu milijardi znakova.

I neka u svakom od njih, kao rumena semenka, bude po jedno tvoje malo srce.

Onda iziđi u neko vedro veče, iziđi ispod neba, i tamo gde je najniže, gde dodiruje ljude, ovlaži osmehom kažiprst, zamoči ga u poljubac i njime ostavi otisak na usni vasione.

5 comments:

Unknown said...

Ovim putem želim da se zahvalim gospodji djurdji jel mi pomogla da vratim voljenu osobu di sam bijo na dnu ludila dok je nisam naso evo broja nazovi te je žena je spas i moc

Unknown said...

Ovim putem želim da se zahvalim gospodji djurdji jel mi pomogla da vratim voljenu osobu di sam bijo na dnu ludila dok je nisam naso evo broja nazovi te je žena je spas i moc

ALIZA ACHAZYAH said...

Žao mi je što sam ovo stavio na internet, ali nemam izbora. Zar nikada nisam vjerovao u ljubavne čarolije ili čarolije sve dok nisam upoznao tog mađioničara kad sam ove godine posjetio svog prijatelja u hrvatskoj na poslovnom summitu. Upoznajem čovjeka po imenu dr. ALABA koji je bio doista moćan i mogao bi pomoći u čarolijama koje bi vratile izgubljene, ljubavnike i čarobni novac, magiju ili magiju za dobar posao ili sreću. Sada sam sretan. Svjedočim jer me muškarac za kojeg sam se htjela udati napustio 5 tjedana prije vjenčanja i život mi se preokrenuo jer je naša veza trajala 3 godine. Zaista sam ga voljela, ali njegova je majka bila protiv nas i nije imala dobro plaćen posao. Kad sam upoznao ovog mađioničara, rekao sam mu što se dogodilo i objasnio mu situaciju. U početku sam bio neodlučan i sumnjičav, ali samo sam pokušao. I za dva dana, kad sam se vratio u Njemačku, nazvao me prijatelj (sada suprug) i došao k meni i ispričala sam se što je sve dogovoreno s njegovom majkom i obitelji i dobila novi razgovor za posao radi vjenčanja. Nisam vjerovao jer je dr. ALABA samo pitao moje ime i ime mog prijatelja i sve što sam želio. Eto, sad smo u sretnom braku i očekujemo svoju malu bebu, a moj suprug također ima novi posao i život nam je postao puno bolji. Njegov e-mail je: sada smo u sretnom braku i očekujemo svoju malu bebu, a moj suprug također ima novi posao i život nam je postao puno bolji. Njegov e-mail je: sada smo u sretnom braku i očekujemo svoju malu bebu, a moj suprug također ima novi posao i život nam je postao puno bolji. Njegov e-mail je: dralaba3000@gmail.com Također ga možete kontaktirati putem WhatsAppa / vibera s ovim brojem +2349039885856.

Christy Walton said...

Tražite zajam za konsolidaciju duga, neosigurane zajmove, poslovne zajmove, hipotekarne zajmove, zajmove za automobile, studentske zajmove, osobne zajmove, rizični kapital, itd.! Privatni sam zajmodavac, dajem kredite tvrtkama i pojedincima uz niske i razumne kamatne stope od 2%. Pošaljite e-poštu na: christywalton355@gmail.com

Naomisamuel said...

Moj bivši muž i ja prekinuli smo prije godinu i dva mjeseca i bila sam u šestom mjesecu trudnoće. Oboje se volimo i to je za mene bio šok i stvarno mi je slomilo srce. Pokušao sam ga nazvati i obje su linije bile isključene. Pokušala sam doći do njega na društvenim mrežama, ali on me uklonio s njih. Pokušala sam doći do njegovih roditelja i rekli su mi da je njihov sin rekao da me ne voli i da me ne želi vidjeti i da ne znaju što nije u redu. Plakala sam i plakala svaki dan jer sam ga jako voljela. Sve dok nisam rodila i beba nije napunila godinu dana, nisam mogla vratiti svoju ljubav. Opet sam bio zbunjen. Ne znam što da radim, a ostala sam i bez posla, a nemam novaca za brigu o bebi. Bila sam jadna u životu pa sam plakala svojoj sestri i ispričala joj svoj problem i rekla da zna za snažnu čaroliju koju je bakao dr. Apata koji joj je pomogao kada nije mogla zatrudnjeti. Kontaktirala sam ga putem e-maila i on je rekao da će mi pomoći i rekao mi je da je žena stavila urok na mog muža i rekao da će mi pomoći da razbijem urok kako bi mi se moj muž vratio zauvijek i da će biti moj. Za mene je bilo veliko iznenađenje da se dogodilo sve što je rekao. Muž mi se odmah vratio i rekao mi da mu oprostim. Puno hvala ovom moćnom i istinskom čaroliju. Molim se da poživi dugo i da više obavlja svoj divan posao. Ako imate problem koji vas muči u životu, obratite se ovom moćnom igraču čarolija! On vam može pomoći. Neće vas iznevjeriti, možete ga dobiti putem gmail adrese: drapata4@gmail.com ili putem njegovog vibera / whatsappa: (+66 81 302 8552)

Himna

1. Zaista nema teže stvari, nego da se rimuje strah sa svetlošću. Ti nemoguće moraš rimovati sa mogućim. Još kod Defoa, u "Robinzon...