Monday, May 27, 2019

Tragovi

1.

Svake subote poštar ti je donosio od mene po jednu poruku. Sećaš se: pisao sam ti sa zvezde Vege. Pisao sam ti iz oka jednog kita.
Pisao sam ti iz srca jednog sata. Pisao sam ti sa Kolumbovog broda.

Uvek je bila prava marka. I pravi pečat naše pošte od prekoputa.

Ima li ičeg goreg, nego ako ne umeš više da se igraš ni pravog pečata? Horoskop nije ni pečat. Horoskop - to je žig.
Sećaš se filmova kad se žigošu stada? Samo, ovo sa ljudima ipak je mnogo tužnije.

Stvarno, ima li ičeg tužnijeg, ako ne umeš da se zaigraš čak ni tuge?

2. 

U knjizi o mudrostima sam pročitao: "Mašta je stvarnost, lepša od same stvarnosti".
A ima, vidiš, i takvih koji su živi po zanimanju. Ima i takvih koji su živi iz pristojnosti. Ima i takvih koji su predivno živi, a pojma o tome nemaju.

Misliš da možda izmišljam? Ne izmišljam. Evo, pogledaj novine. Ovako izgleda horoskop. To su tih 12 znakova. Najkraća azbuka na svetu.
Azbuka proročanstva na jeziku svih naroda. Na jeziku svih stoleća. Od Sumera, gde je kolevka ljudske pameti. Od Vavilona, Egipta, Indije, stare Kine, do ovih naših dana.
Najlakša azbuka na svetu.

I zato najpogrešnija.

3.

Oni, koji su naučili te znake, tužni su kad pročitaju da su tužni, iako bi im, možda, tog dana sve ličilo na praznik.
I nisu srećni kad su srećni, već kad im objasniš da su srećni.

I nisu prevareni kad su prevareni, već kad im objasniš da su prevareni. I nisu ljudi kad su ljudi, već kad im objasniš da su ljudi.

Šta da ti kažem, sine moj, sad vidiš kakav je to svet.

5 comments:

Unknown said...

Ovim putem želim da se zahvalim gospodji djurdji jel mi pomogla da vratim voljenu osobu di sam bijo na dnu ludila dok je nisam naso evo broja nazovi te je žena je spas i moc

Unknown said...

Ovim putem želim da se zahvalim gospodji djurdji jel mi pomogla da vratim voljenu osobu di sam bijo na dnu ludila dok je nisam naso evo broja nazovi te je žena je spas i moc

ALIZA ACHAZYAH said...

Žao mi je što sam ovo stavio na internet, ali nemam izbora. Zar nikada nisam vjerovao u ljubavne čarolije ili čarolije sve dok nisam upoznao tog mađioničara kad sam ove godine posjetio svog prijatelja u hrvatskoj na poslovnom summitu. Upoznajem čovjeka po imenu dr. ALABA koji je bio doista moćan i mogao bi pomoći u čarolijama koje bi vratile izgubljene, ljubavnike i čarobni novac, magiju ili magiju za dobar posao ili sreću. Sada sam sretan. Svjedočim jer me muškarac za kojeg sam se htjela udati napustio 5 tjedana prije vjenčanja i život mi se preokrenuo jer je naša veza trajala 3 godine. Zaista sam ga voljela, ali njegova je majka bila protiv nas i nije imala dobro plaćen posao. Kad sam upoznao ovog mađioničara, rekao sam mu što se dogodilo i objasnio mu situaciju. U početku sam bio neodlučan i sumnjičav, ali samo sam pokušao. I za dva dana, kad sam se vratio u Njemačku, nazvao me prijatelj (sada suprug) i došao k meni i ispričala sam se što je sve dogovoreno s njegovom majkom i obitelji i dobila novi razgovor za posao radi vjenčanja. Nisam vjerovao jer je dr. ALABA samo pitao moje ime i ime mog prijatelja i sve što sam želio. Eto, sad smo u sretnom braku i očekujemo svoju malu bebu, a moj suprug također ima novi posao i život nam je postao puno bolji. Njegov e-mail je: sada smo u sretnom braku i očekujemo svoju malu bebu, a moj suprug također ima novi posao i život nam je postao puno bolji. Njegov e-mail je: sada smo u sretnom braku i očekujemo svoju malu bebu, a moj suprug također ima novi posao i život nam je postao puno bolji. Njegov e-mail je: dralaba3000@gmail.com Također ga možete kontaktirati putem WhatsAppa / vibera s ovim brojem +2349039885856.

Naomisamuel said...

Rastala sam se od muža prije tri godine. Između nas nije bilo komunikacije. Obitelji i prijatelji su me savjetovali da pustim i zaboravim na brak i nastavim dalje u životu. Nisam se htjela udati za drugu jer duboko u sebi još uvijek volim svog muža. Toliko sam patila od boli i zbunjenosti da sam na internetu pročitala preporuku o tome kako je dr. Apata uz pomoć svojih duhovnih moći ponovno ujedinio raskinuti brak. Stalno sam čitao toliko svjedočanstava o tome kako je pomogao prekinuti razvod i vratiti ljudima bivše voljene i moja je vjera bila obnovljena. Kontaktirala sam dr. Apatu odmah nakon nekoliko minuta, odgovorio mi je i dao mi upute što da radim, nakon što sam ispunila tražene uvjete dva dana nakon rituala, čarolija je promijenila moj život u blizini mog muža koji nije razgovarao sa mnom. Dva dana me zvao usred noći plačući i ispričavajući se da je to djelo demona, pa se i dalje čudim tom čudu pa mu opraštam. Sada je moj brak sada u ravnoteži. Ritual dr. Apate je odlično funkcionirao i moj brak je jači nego prije i ništa nas više ne može rastaviti. Posjetio sam toliko stranica da sam tražio pomoć, bilo je beznadno dok se nisam povezao s dr. Apatom, pravim muškarcem koji mi je pomogao da oporavim svoj uništeni brak ako imate sličan problem u braku, želite da vas muž ili žena vole opet. , Imaš nekoga koga voliš i želiš da on ili ona voli tebe zauzvrat, imaš izazov u svom životu, predložak čarolije Dr Apata je rješenje i odgovor na tvoj problem, whatsapp / viber sa njegovim brojem telefona: +1(425) 477-2744, kontaktirajte ga danas slanjem e-pošte na drapata4@gmail.com. Ne dopustite da vam itko oduzme vašeg supružnika.

Naomisamuel said...

Moj bivši muž i ja prekinuli smo prije godinu i dva mjeseca i bila sam u šestom mjesecu trudnoće. Oboje se volimo i to je za mene bio šok i stvarno mi je slomilo srce. Pokušao sam ga nazvati i obje su linije bile isključene. Pokušala sam doći do njega na društvenim mrežama, ali on me uklonio s njih. Pokušala sam doći do njegovih roditelja i rekli su mi da je njihov sin rekao da me ne voli i da me ne želi vidjeti i da ne znaju što nije u redu. Plakala sam i plakala svaki dan jer sam ga jako voljela. Sve dok nisam rodila i beba nije napunila godinu dana, nisam mogla vratiti svoju ljubav. Opet sam bio zbunjen. Ne znam što da radim, a ostala sam i bez posla, a nemam novaca za brigu o bebi. Bila sam jadna u životu pa sam plakala svojoj sestri i ispričala joj svoj problem i rekla da zna za snažnu čaroliju koju je bakao dr. Apata koji joj je pomogao kada nije mogla zatrudnjeti. Kontaktirala sam ga putem e-maila i on je rekao da će mi pomoći i rekao mi je da je žena stavila urok na mog muža i rekao da će mi pomoći da razbijem urok kako bi mi se moj muž vratio zauvijek i da će biti moj. Za mene je bilo veliko iznenađenje da se dogodilo sve što je rekao. Muž mi se odmah vratio i rekao mi da mu oprostim. Puno hvala ovom moćnom i istinskom čaroliju. Molim se da poživi dugo i da više obavlja svoj divan posao. Ako imate problem koji vas muči u životu, obratite se ovom moćnom igraču čarolija! On vam može pomoći. Neće vas iznevjeriti, možete ga dobiti putem gmail adrese: drapata4@gmail.com ili putem njegovog vibera / whatsappa: (+66 81 302 8552)

Himna

1. Zaista nema teže stvari, nego da se rimuje strah sa svetlošću. Ti nemoguće moraš rimovati sa mogućim. Još kod Defoa, u "Robinzon...