Tuesday, May 21, 2019

Torba

1. 

Nikad te nisam ništa iskrenije molio, od ovog što ti sada govorim, sine moj.
U naježenom vetru večeri drveće otresa s leđa suvi bakar. To se dogegao septembar.

Ti sutra polaziš u školu.
Okna mirišu srebrno i zeleno na prve severne magle i prve kiše. Vazduh se para kao paučina i sav je izbušen kricima divljih jata što se sele na jug.

2. 

Popodne kupio sam ti torbu. Tvoj prvi teret u životu. Držiš je praznu kraj uzglavlja. S njom ćeš prespavati noć
.
"Prazna je torba najteža" - pevaju Cigani dok se vuku niz bespuća.. Ja u sebi pevušim: "Prazna je torba bogatstvo, jer u nju staje mašta svega što živi i želi. U punu ne staje više nijedna mrva sna.

Nijedna gipkost ovog pomalo okostalog sveta «.

3.

Tu pesmu, možda, retko koji mališan čuje od svoga oca, dok prima u šake sudbinu.
Otac Don Kihotov, Servantes, rekao je svom sinu: »Ko premnogo u torbu trpa, poderaće je."

A i ljudsko oko je torba. A i ljudska pamet je torba. A i ljudsko srce je torba. Sve su to torbe bez dna.
I mogu mnoge hiljade pokolenja stavljati u njih pregršt zanosa, nežnosti, nade, još uvek ostaće mesta za nove, šire prostore, još uvek ostaće mesta za nove radoznalosti.

Još uvek ostaće mesta za mnogolike svetove koji na prstima prilaze i nose ispod kože toplije i belje ljubavi.

4. 

Jer sutra nema jedno obličje, sine moj. Postoji veliki broj budućnosti.

I moraš imati dalekovidu moć proricanja da se ne zgrudvaš u samo jednom vremenu.

Ne znam grešim li ako verujem: ipak je sve tako lako poderivo - sem čoveka.

6 comments:

Unknown said...

Ovim putem želim da se zahvalim gospodji djurdji jel mi pomogla da vratim voljenu osobu di sam bijo na dnu ludila dok je nisam naso evo broja nazovi te je žena je spas i moc

Unknown said...

Ovim putem želim da se zahvalim gospodji djurdji jel mi pomogla da vratim voljenu osobu di sam bijo na dnu ludila dok je nisam naso evo broja nazovi te je žena je spas i moc

ALIZA ACHAZYAH said...

Bok prijatelji, ja sam Marija Josip, nova sam ovdje, ne znam kako ovdje stvari stoje, ali ovdje sam pročitala dobre komentare i dodati ću malo svog života jer će to biti korisno za mnoge mi ovdje, tražimo odgovore i odnose rješavanja problema. Bila sam u vezi s Avelom četiri godine, prekinuo je sa mnom, učinila sam sve da ga vratim, ali sve je bilo uzalud, toliko sam ga željela zbog ljubavi koju imam prema mužu, pitala sam ga o svemu što sam obećao, ali on je odbio. Objasnio sam problem svog odnosa s kolegom na poslu i ona mi je predložila da se radije obratim ljubavniku koji bi mi mogao pomoći napraviti ljubavnu čaroliju kako bih doveo muškarca kući, ali ja sam žena koja nikad nije vjerovala u magiju, imala sam nisam imao izbora, pokušao sam, kontaktirao sam bacača čarolija i rekao mi je da nema problema da će sve biti u redu u roku od tri dana, moj bivši će mi se vratiti u roku od tri dana, dr. alaba je bacio čaroliju u zrak i svaki drugi pravopisni šarm u njegovom hramu u moje ime usred noći. Iznenađujuće, drugi dan bio je oko podneva. 16.00 Telefonirao sam s nepoznatog broja, nazvao me bivši suprug, bila sam toliko iznenađena da sam se javila na moj telefonski poziv, vidjevši da je to moj suprug, vodili smo dug razgovor i rekao je samo da mu je žao . jer je sve bilo pogrešno, rekao je da želi da mu se vratim da me voli toliko više. Bila sam tako sretna i otišla sam do njega, kako smo počeli sretno živjeti do danas. Od tada sam obećao podijeliti svoje dobre vijesti s ljubavnim igrama koje savršeno rade bez ikakvih nuspojava. Čvrsto namjeravam da netko za koga znam da ima problema u vezi može biti od pomoći takvoj osobi pozivajući se na nju jedinu stvarnu i moćnu provjeru pravopisa koja mi je pomogla da riješim svoj bračni problem. e-pošta: dralaba3000@gmail.com možete mu poslati e-poštu ako trebate pomoć u vezi ili na neki drugi način. ili ga možete kontaktirati putem whatsappa i vibera s ovim brojem: +2349039885856
kao:
1) ljubavne igre se vraćaju izgubljenoj ljubavi
2) Spajanje izgubljene ljubavne čarolije s bivšim
3) Razvod
4) Bračne uloge
5) pravopisno vezivanje
6) Razbijanje uroka
7) Promocija uredske ljestvice
8.) Želite biti trudni i roditi dijete.
9) Želite zadovoljiti svog voljenog
putem dralaba3000@gmail.com

Naomisamuel said...

Rastala sam se od muža prije tri godine. Između nas nije bilo komunikacije. Obitelji i prijatelji su me savjetovali da pustim i zaboravim na brak i nastavim dalje u životu. Nisam se htjela udati za drugu jer duboko u sebi još uvijek volim svog muža. Toliko sam patila od boli i zbunjenosti da sam na internetu pročitala preporuku o tome kako je dr. Apata uz pomoć svojih duhovnih moći ponovno ujedinio raskinuti brak. Stalno sam čitao toliko svjedočanstava o tome kako je pomogao prekinuti razvod i vratiti ljudima bivše voljene i moja je vjera bila obnovljena. Kontaktirala sam dr. Apatu odmah nakon nekoliko minuta, odgovorio mi je i dao mi upute što da radim, nakon što sam ispunila tražene uvjete dva dana nakon rituala, čarolija je promijenila moj život u blizini mog muža koji nije razgovarao sa mnom. Dva dana me zvao usred noći plačući i ispričavajući se da je to djelo demona, pa se i dalje čudim tom čudu pa mu opraštam. Sada je moj brak sada u ravnoteži. Ritual dr. Apate je odlično funkcionirao i moj brak je jači nego prije i ništa nas više ne može rastaviti. Posjetio sam toliko stranica da sam tražio pomoć, bilo je beznadno dok se nisam povezao s dr. Apatom, pravim muškarcem koji mi je pomogao da oporavim svoj uništeni brak ako imate sličan problem u braku, želite da vas muž ili žena vole opet. , Imaš nekoga koga voliš i želiš da on ili ona voli tebe zauzvrat, imaš izazov u svom životu, predložak čarolije Dr Apata je rješenje i odgovor na tvoj problem, whatsapp / viber sa njegovim brojem telefona: +1(425) 477-2744, kontaktirajte ga danas slanjem e-pošte na drapata4@gmail.com. Ne dopustite da vam itko oduzme vašeg supružnika.

Naomisamuel said...

Moj bivši muž i ja prekinuli smo prije godinu i dva mjeseca i bila sam u šestom mjesecu trudnoće. Oboje se volimo i to je za mene bio šok i stvarno mi je slomilo srce. Pokušao sam ga nazvati i obje su linije bile isključene. Pokušala sam doći do njega na društvenim mrežama, ali on me uklonio s njih. Pokušala sam doći do njegovih roditelja i rekli su mi da je njihov sin rekao da me ne voli i da me ne želi vidjeti i da ne znaju što nije u redu. Plakala sam i plakala svaki dan jer sam ga jako voljela. Sve dok nisam rodila i beba nije napunila godinu dana, nisam mogla vratiti svoju ljubav. Opet sam bio zbunjen. Ne znam što da radim, a ostala sam i bez posla, a nemam novaca za brigu o bebi. Bila sam jadna u životu pa sam plakala svojoj sestri i ispričala joj svoj problem i rekla da zna za snažnu čaroliju koju je bakao dr. Apata koji joj je pomogao kada nije mogla zatrudnjeti. Kontaktirala sam ga putem e-maila i on je rekao da će mi pomoći i rekao mi je da je žena stavila urok na mog muža i rekao da će mi pomoći da razbijem urok kako bi mi se moj muž vratio zauvijek i da će biti moj. Za mene je bilo veliko iznenađenje da se dogodilo sve što je rekao. Muž mi se odmah vratio i rekao mi da mu oprostim. Puno hvala ovom moćnom i istinskom čaroliju. Molim se da poživi dugo i da više obavlja svoj divan posao. Ako imate problem koji vas muči u životu, obratite se ovom moćnom igraču čarolija! On vam može pomoći. Neće vas iznevjeriti, možete ga dobiti putem gmail adrese: drapata4@gmail.com ili putem njegovog vibera / whatsappa: (+66 81 302 8552)

Sussie Wrangas said...

Moj muž je ostavio mene i djecu zadnjih 8 mjeseci i odbijao se vratiti jer ga je držala žena koju je upravo upoznao, napuštajući mene i djecu.
Sve dok nisam vidjela toliko svjedočanstava na internetu o dr. Ola Banjo i imala hrabrosti kontaktirati ga i slijedila njegove upute i na moje veliko iznenađenje, moj suprug mi se vratio za tjedan dana.
Siguran sam da vam on uskoro može pomoći.
Kontaktirajte ga na email: drola.banjo@gmail.com
Whatsapp: +27 63 597 0874

Himna

1. Zaista nema teže stvari, nego da se rimuje strah sa svetlošću. Ti nemoguće moraš rimovati sa mogućim. Još kod Defoa, u "Robinzon...