Monday, August 11, 2008

Bosonoga pesma

Ovo je pesma
za tvoja usta od visanja
i pogled crn.
Zavoli me,
kad jesen duva u pijane mehove.

Ja umem u svakom novembru
da napravim jun.
I nemam obicne srece.
I nemam obicne grehove.

Moja je sreca srneca,
a gresno mi je smesno
Ako me neko cacne
u ove oci placne,
nije to neutesno:

ja umem od suza da pravim
klikere lepe,prozracne.

2.

Podelicu sa tobom
sva moja sasava zdravlja.
Zavoli moju senku
sto se klati niz dan.

Sutra nas mogu sresti
ponori ili uzglavlja.
Ludo moja,zar ne znas:
divno je nemati plan.

Izidji iz tog detinjstva
kao iz starih patika.
Zavoli moj osmeh,dubok
kao jezerske vode.

Evo,i ja sam se izuo.
Pod vrelim tabanima
rastapa mi se asfalt.

Budi uz mene kad odem.

5 comments:

Unknown said...

Ovo je pesma za tvoja usta od višanja i pogled crn;
Zavoli me kad jesen duva u pijane mehove.
Ja umem u svakoj kapiji da napravim jun,
i nemam obične sreće,i nemam obične grehove.

Podeliću sa tobom sve bolesti i zdravlja.
Zavoli moju priliku što se tetura niz dan,
sutra nas mogu sresti ponori ili uzglavlja,
svejedno,lepo je nemati plan.

Lepo je nebiti ni činovnik,ni lekar.
Uputi telegram mome ocu:"Postoji tužna divota:
vaš sin ne ume ljude da spašava od smrti,
on,znate,spašava od-života..."

Zavoli trag moga osmeha na rubu čaše,na cigareti,
i blatnjav hod po ulicama koje sigurno nekuda vode.
Bićemo suviše voljeni ili suviše prokleti,
budi uz mene kad odem.

Zaboravi da negde na svetu postoje tvoji muževi,
i moje žene,i postelje u kojima su snovi-zanat.
Danas će drumovi biti za mene i tebe pruženi
daleko negde u nepovrat.

Možda smo nas dvoje rođeni da tuda odemo,
da ti milujem kosu i budem nežan prvi,pa da posle
jedno drugome malo lepog prodamo
za jeftin honorar i skroman bakšiš krvi.

Nikad zbog tebe neću ići da tražim rum,
ni da pišem najbolju pesmu kraj čaše.
Ne plači zamnom kad se vratim niz drum.
Ne maši...ni ja neću da mašem...

Unknown said...

Odakle je ovaj tekst? Zanima me značenje ove pesme.

Unknown said...

Odakle je ovaj tekst? Zanima me značenje ove pesme.

Unknown said...

Značenje? Nisi ti za ovu "oluju" mila ili mili... Jednostavno, to osetiš, uzme te, teško objašnjivo rečima...

Unknown said...

Molim Vas msni obkasnite znacenje ove pesme. Mlad sam i previse mali da bi ukapirao znacenje, nisam ni punoljetan. Ali ova pesma je omiljena jedne moje voljene osobe i mnogo joj znaci. Zato me zanima znacenje. Molim vas

Himna

1. Zaista nema teže stvari, nego da se rimuje strah sa svetlošću. Ti nemoguće moraš rimovati sa mogućim. Još kod Defoa, u "Robinzon...