Monday, August 11, 2008

Pjesma za nas dvoje

Znam,
mora biti da je tako:
nikad se nismo sreli nas dvoje,
mada se trazimo podjednako
zbog srece njene
i srece moje.
Pijana kisa siba i mlati,
vrbama vetar cupa kosu.

Kuda cu?
U koji grad da svratim?

Dan je niz mutna polja prosut.

Vucaram svetom dva prazna oka
zurim u lica prolaznika.
Koga da pitam,gladan i mokar,
zasto se nismo sreli nikad?

Il je vec bilo?
Trebao korak?
Mozda je sasvim do mene dosla.
Al' ja,
u krcmu svratio gorak,
a ona
ne znajuci-prosla.

Ne znam.
Ceo svet smo obisli
u zudnji ludoj
podjednakoj,
a za korak se mimoisli.

Da,mora da je tako

20 comments:

Unknown said...

savrsenaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!

Unknown said...

Pesma je divna!!!!!! Meni je jedna od nasih njlepsih pesama, Miroslav je napisao divne pesme, divim mu se!!!!

Unknown said...

Ciao from Italy
=^.^=

Unknown said...

''Ne znam.
Ceo svet smo obisli
u zudnji ludoj
podjednakoj,
a za korak se mimoisli.

Da,mora da je tako''

zaljubila sam se :D :D

Unknown said...

bozanstvena!!!!!!!!!

Никола said...

Савршенство.

Unknown said...

extra znaci premija . . . xDDD
pesma je stvarno predivna . . . :******

Unknown said...

dakle Mikane ... ti si moje nadahnuce, danas se pored toliko ljudi osecam sam ... jer tvoje pesme citam :-) divno

Jovana said...

Tvoje pesme su moj trenutni beg od jedne cudne usamljenosti ispunjene nadom...

Sanja said...

Ovu pesmu sam odabrala da recitujem na casu srpskog :) Ispunjava :)

dolorfius said...

Mikan je čudo!"...vucaram svetom dva prazna oka..." Mora da je mislio na mene!

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

Uspevam da razumem tvoje pesme,pa ponekad napisem nesto svoje,ali uvek mi se desi da ukradem deo tvog sveta,valjda i ja zivim tamo.

da,mora biti da je tako...

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

hahah !!!

Unknown said...

kad porastem bicu cika antic.....

Danubius said...

Pošto volite Miku Antica postoje dva čoveka koja pišu veoma emotivnu poeziju i daću Vam njihove linkove.Prvi https://www.facebook.com/ivan.dodic1?fref=ts Drugi:https://www.facebook.com/aleksandar.simic.3950

Unknown said...

predivna pesma, jednom lepo napisana, vrh poezije i emotivnosti u pesmi, Mika AAntić je neprevaziđen...

mandarina said...

Или је већ било,
Требало корак
Можда је сасвим крај мене прошла,
А ја у крчму свратио горак
А она не знајући прошла.
Не знам. Цео свет смо обишли
У жудњи лудој подједнакој,
А за корак се мимоишли.
Да, мора бити да је тако.

mandarina said...
This comment has been removed by the author.

Himna

1. Zaista nema teže stvari, nego da se rimuje strah sa svetlošću. Ti nemoguće moraš rimovati sa mogućim. Još kod Defoa, u "Robinzon...