Monday, August 11, 2008

Kroj

Ukrašću tvoju senku, obući je na sebe i
pokazivati svima. Bićeš moj način odevanja
svega nežnog i tajnog. Pa i onda, kad
dotraješ, iskrzanu, izbledelu, neću te sa sebe
skidati. Na meni ćeš se raspasti.
Jer ti si jedini način da pokrijem golotinju
ove detinje duše. I da se više ne stidim pred
biljem i pred pticama.
Na poderanim mestima zajedno ćemo plakati.

Zašivaću te vetrom. Posle ću, znam, pobrkati
moju kožu s tvojom. Ne znam da li me
shvataš: to nije prožimanje.
To je umivanje tobom.

Ljubav je čišćenje nekim. Ljubav je nečiji
miris, sav izatkan po nama.
Tetoviranje maštom.

Evo, silazi sumrak, i svet postaje hladniji.
Ti si moj način toplog. Obući ću te na sebe
da se, ovako pokipeo, ne prehladim od
studeni svog straha i samoće.

11 comments:

:P said...
This comment has been removed by the author.
:P said...

Jel moze neko da mi napise analizu ove pesme? -.-'

katrin said...

Ovo je jedna od najljubavnijih pesama ikada napisanih bez ijednog "volim" u njoj. Svaki put mi pođu suze od divote!

OnaKojaVoli said...

Ja volim jednog Mioša.
Svim svojim malenim srcem!

mojoj malini said...

ti si mima moj način toplog

Vladimir said...

Jooooooooj breeeeee

Unknown said...

Prelepo

Zorana said...

Moje srce i duša su osvojeni već prvim stihovima ove pesme...rečima iskazane misli i osećaji čiste i bezuslovne ljubavi.

Unknown said...

Sve moje vise nije moje. Sve moje je njegovo...Moje najmoje!Volim te M.

Nataly said...

Što se tiče Mike....obožavani. Kad mi je umro otac, tačno na 40 dana posle majke, na sahrani sam se pozdravila s njim stihovima ovog čoveka, jer...kao da ih je poznavao, svaki stih kao da je napisao moj otac Vladimir Sorak, mojoj majci Sonji.... ,

Unknown said...

Jedna od najlepših pesama o ljubavi.

Himna

1. Zaista nema teže stvari, nego da se rimuje strah sa svetlošću. Ti nemoguće moraš rimovati sa mogućim. Još kod Defoa, u "Robinzon...