Tuesday, August 12, 2008

"Da li sam svuda gde su mi tragovi..."

Da li sam svuda gde su mi tragovi
Ko zna s cim sam se spajao
a nisam ga ni takao
mozda sam boravio i u svom zivotu
mozda postoje izvesni znaci
ili kao da je neko stran.
Ali ipak uz mene se moze,
mada je neobicno.
Sa mnom je opasno ici,
ja se nikad ne umaram.
Valjda sam jedini covjek
koji sumnja u sebe
sve cesce mi se cini
da nisam nikakav oblik
vec da slobodno jedrim
kroz sopstveno pijanstvo
- prepusten suncevom vetru
odlivam se i dolivam.
Ali ipak uz mene se moze,
mada je neobicno,
sa mnom je opasno hteti,
ja nikad ne odustajem.
Neiskvaren iskustvom,
poseban slucaj samoce.
Ponekad izmislim sadasnjost,
da imam gde da prenocim.
I suvise sam video,
da bih smeo da tvrdim,
mnogo toga sam saznao,
da bih imao ijedan dokaz
ali ipak uz mene se moze,
mada je neobicno.
Sa mnom je opasno voleti,
ja nikad ne zaboravljam.
Pokusavam da shvatim ucenja
koja mene shvataju.
Nejasna mi je vera
spremna da u mene veruje.
Tesko je biti okovan
u moju vrstu slobode.
Lako mi je s nemirom,
ne mogu da umirim mir.
Al ipak uz mene se moze,
mada je neobicno,
sa mnom je cudno cak i umreti...
jer ja se ne zavrsavam.

11 comments:

Meri B. said...

Samnom je cudno cak i umreti..jer ja se ne zavrsavam. Snaga rijeci....treba znati prepoznati.. volim ga zivog!

Unknown said...

prelepo

Unknown said...

Jedinstveno i inspirativno, kao i sve njegovo.

Мала сестра said...

"Da li sam svuda gde su mi tragovi" ... Zaista, da li sam?! Ovaj covek me neprestano navodi na razmisljanje i obozavam ga zbog toga. Najbolji je!

Unknown said...

kao da je procitao moje misli i stavio ih na papir ...hvala mu <3

Unknown said...

savrsenstvo...

anci said...

Ne trzi kako se nalazi,
trazi kako se trazi.

anci said...

Ne trazi kako se nalazi.
Trazi kako se trazi.

homomorbidus said...

Pronalazim se u svakoj reči...

Tražitelj Smisla said...

I suviše sam video,
da bih smeo da tvrdim,
mnogo toga sam saznao,
da bih imao ijedan dokaz
ali ipak uz mene se može,
mada je neobično...
odlična!

Radio Ekof said...

Da li znate da li se i u kojoj knjizi nalazi ova verzija pesme? (ne ona iz Hodajući na rukama, nego ova u prvom licu)
Tražim već mesecima i nova i stara izdanja no bezuspešno.

Himna

1. Zaista nema teže stvari, nego da se rimuje strah sa svetlošću. Ti nemoguće moraš rimovati sa mogućim. Još kod Defoa, u "Robinzon...