Tuesday, August 12, 2008

"Zaboravi da negde na svetu postoje..."

Zaboravi da negde na svetu postoje tvoji muževi,
i moje žene, i postelje u kojima su snovi - zanat.
Danas će drumovi biti za mene i tebe pruženi
daleko negde u nepovrat.

Možda smo nas dvoje rođeni zato da tuda odemo,
da ti milujem kosu i budem nežan prvi,
pa posle da jedno drugome malo lepoga prodamo
za jeftin honorar ljubavi i skroman bakšiš krvi.

Nikad zbog tebe neću ići da tražim rum,
ni da napišem najbolju pesmu kraj čaše.
Ne plači za mnom kad se vratiš niz drum.
Ne maši ... ni ja neću da mašem ....

5 comments:

neZoo said...

ne masi... ni ja necu da masem :\

veni-vidi.com said...

Predivna pjesma. Hvala na trudu da ovakva ljepota ne potone pod smecem svakodnevnice.

veni-vidi.com said...

Upravo sam je odrecitovao svojoj supruzi....Upoznao sam ga jedne davne jeseni u Sarajevskom klubu knjizevnika. Ja ,mlad junosa. pun snage;zeljan da dokazem sebi i svijetu..;recitovao sam stihove moga bivseg prijatelja Sretena Przulja....I da se Eva na vjernost Adamu klela, nista joj ne bih vjerovao...Adama bi da je mogla....

sretan_covjek said...

zna netko u kojoj se knjizi tj. zbirci nalazi ova pjesma?

Unknown said...

Kakav jednostavan a moćan stih.

Himna

1. Zaista nema teže stvari, nego da se rimuje strah sa svetlošću. Ti nemoguće moraš rimovati sa mogućim. Još kod Defoa, u "Robinzon...