Saturday, August 9, 2008

Ptica

Ovo mi je prisapnula jedna dugorepa ptica,
Brbljiva, sveznajuca, prozracna kao svetlost.
Hoces li da cujes caroliju, prisapnula je cucuravo
I dotakla mi kljunom rame I kraicak uha.
I rekla mi je caroliju; najvaznije na svetu – to je;
Umeti videti vetar I cuti sneg kako pada,
Umeti dotaci sumrak na prvom uglu,
I osetiti na usni zeleni ukus mesecine

Ja se samo osmehnuh lepoj dugorepoj ptici,
Jer i ja imam caroliju, najvazniju na svetu – to je:
Videti necije lice i cuti neciji govor
I dodirnuti rukom neciju ruku i kosu
Onda – kad vise nikog nemas,
Kad si ostao sam,
Kad jedno veliko leto napusta ove ulice
I ostavlja za sobom zute pecate lisca
Po trotoarima
U krosnjama
I u secanju.

8 comments:

Unknown said...

aj analiza pesme plz

Unknown said...

ANALIZA ??

Unknown said...

Analiza plzz kako sranje sajt

Unknown said...

Bukvalno

Sonjica said...

JEBEM vam mamu,uradite nešto i sami u životu.

Unknown said...

Ja analiziram sam pa šta mi fali???

Unknown said...

Ja iato analiziram sam

Unknown said...

evo vam tok radnje iako je retardiran hahahhaha.
1-hoćeš li da cujes caroliju?prisapnula mu je dugorepa ptica .
2-decak se osmehnuo ptici posto on ima najvazniju caroliju na svetu a to je da vidi necije lice , da cuje neciji govor , dotaknuti rukom neciju ruku i kosu..
Pesnik je lirski prikazao sadržaj pesme kao smisao svačijeg života i ponovnog rađanja.

Himna

1. Zaista nema teže stvari, nego da se rimuje strah sa svetlošću. Ti nemoguće moraš rimovati sa mogućim. Još kod Defoa, u "Robinzon...