Monday, August 11, 2008

Plava zvezda

Iza suma,iza gora,
iza reka ,iza mora,
zbunja, trava,
opet nocas tebe ceka
cudna neka zvezda plava.

Cak i ako ne verujes,
probaj toga da se setis.
Kad zazmuris i kad zaspis,
ti pokusaj da je cujes,
da odletis,
da je stignes i uhvatis
i sacuvas kad se vratis.

Ali pazi: ako nije
sasvim plava, sasvim prava,
mora lepse da se spava:
da se sanja do svitanja.

Mora dalje da se luta.
Tristo puta.
Petsto puta.

Mora dugo da se nadje.
Treca.
Peta.

Mora u snu da se zadje
na kraj sveta.

I jos dalje iza kraja:
do beskraja.

Mora biti takve zvezde.
Sto se cudis.
Pazi samo da je negde
ne ispustis dok se budis.

Jednog dana,
jedne noci,
ne znam kada, ali znam tacno,
izgledace nebo bez nje
tako prazno, tako mracno.

I sva sunca,
sve lepote
i sve oci sto se jave,
nikad bez nje nece biti
sasvim tvoje sasvim prave.

Ja ti necu reci sta je
ova zvezda cudna, sjajna.
Kad je nadjes - sam ces znati.
Sad je tajna....

70 comments:

Unknown said...

Plava zvezda je vodilja svakome coveku u zivotu
-masta
-san
-Ovo su osecanja i misli u toku citanja ove pesme....
Marija

Unknown said...

ova pesma je prelepa.....ja koja inace ne ucim pesme napamet i ako je to obavezno ja je naucila dako sto sam je samo nekoliko puta procitala i zapamtila......pesma je predivna

by:Doris

Unknown said...

Trolololoooo

Unknown said...

Pa i nije nesto ova pjesma

Unknown said...

zna li neko lirske slike

LOL said...

lol

kiki said...

on je rođen 1932 a zmro je 1986.

kiki said...

a umro je 1986

kiki said...

pisao je za djecu i odrasle. Njegova najčitanija knjiga je "Plavi čuperak"

Unknown said...

Predivna pjesma...plava zvijezda je prava ljubav

Unknown said...

Predivna pjesma...plava zvijezda je prava ljubav

Unknown said...

aloooooooooooooo

Unknown said...

Lepa je pesma

Unknown said...

Ako neko nauci ovu pesmu napamet dam mu 100e.Jako je teska da se nauci,i jako se malo rimuje

Impresionirana bundeva said...

Predivna pesma 💙💚
Vukan i Vlada (7 i 4)

McProdaja said...

Jesil ziva

Unknown said...

Predivna pesma

Unknown said...

Najs

Unknown said...

Pesma je 🏆 ali ke teska da se nauci.

Unknown said...

Sup brate, al odvratna pesma

Unknown said...

Zna li neko lirske slike?

Anonymous said...

Super pesma

Unknown said...

divna je pesma i jako je umirujuca

Unknown said...

Ja sam je naucila napamet i znam je Jos od vrtica a sada sam sedmi razred,ova pesma je prelepa i rimuje se

Mekana saksija said...

How many shrimps do you have to eat
Before you make your skin turn pink
Eat too much and you'll get sick
Shrimps are pretty rich

Suck my balls aka Ligma

Unknown said...

Ja ovo citam u skoli

NATA said...

DETE 4. RAZRED JE PESMU NAUCILO ZA CELIH 15 MIN BEZ GRESKE....ZNACI..PESMA NIJE TESKA...A TAKO JE LEPA I TAKO SMISLENA I DUBOKA....

Unknown said...

Da jako teska

Anonymous said...

Onda ti ne znas da procenis lepotu

Unknown said...

svi ovi što pričaju da i nije nešto pesma bi trebali da bace sebi ciglu na čelo, aj napiši ti bolju

Unknown said...

Pesma je jako lepa i svidela mi se. Naučio sam je za 2 dana.

Ognjen Radovanovic said...

to nije knjiga nego sbirka pesama

Unknown said...

Hahah odgovara brat posle pet godina

Unknown said...

👌❤

Unknown said...

песма је прелепа, често јој с враћам. враћа у детињство и у оне безбрижне дане.

Unknown said...

Trololo trol

Unknown said...

OCAJNO

Unknown said...

Kako se zoves

Unknown said...

BRAVO

Unknown said...

Troollllll

Unknown said...

Lik posle 7 godina hahahahahahahahahahhahahahhaah

Unknown said...

Pa ona jeste mi ne hahhaha resii

Unknown said...

Znam ja

Unknown said...

Mnogo lepa pesma

Unknown said...

Hahahaha koji brat



Unknown said...

Ovo resi ti nije trebslo

Unknown said...

👏👏👏👏👏👏👏👏bravo

Unknown said...

2020??????

Unknown said...

bravo

Unknown said...

ja treba da je naucin za skolu xd

Rubrika Dana said...

Tu sam

Unknown said...

Ne seri

Unknown said...

Za toliko niko ne može

Unknown said...

Daaaa...

Unknown said...

Za toliko se može naučiti...Da baš je lepa...

Unknown said...

brate evo ja ovo moram nauciti ali KURAC pesma je teska ko moja baba od 210 kila !

Unknown said...

ma ova pesma je oogromnoooooooo sranje

Unknow said...

Koji kurac daju deci ovo da se uci.. tesko je tebra. Pre bi naucio arapsku himnu ili kineske narodnjake nego ovo..SRAMOTA

Unknown said...

BRATE WTF OVO DECA MORAJU DA UCE, SRAMOTAAAA OVO JE PRE TESKO ZA DECU, TREBA DA SE SRAMITE BRE!!!!!

Unknow said...

Ilija Bizic, nastavnik fizickog u OS u Somboru..volim da silujem devojcice u sali za fizicko

Unknow said...

Duza od tvoje buducnosti..jeste

Unknown said...

de napravi pesmu ovoliko dugo, moram sve ovo da naucim

Unknown said...

2021???

Unknown said...

👍

Unknown said...

Ja odgovaram poslw 7 godina

Unknown said...

prelepa je pesma nemojtesrat pomnogo daje glupa uci se napamet za 1 h samo ste vi glupi pa neumete da ucite a inace je proslo 13 godina od posta a ne 7

Christy Walton said...

Tražite zajam za konsolidaciju duga, neosigurane zajmove, poslovne zajmove, hipotekarne zajmove, zajmove za automobile, studentske zajmove, osobne zajmove, rizični kapital, itd.! Privatni sam zajmodavac, dajem kredite tvrtkama i pojedincima uz niske i razumne kamatne stope od 2%. Pošaljite e-poštu na: christywalton355@gmail.com

Unknown said...

Jebem ti ja ovu pesmu u picku materinu

Unknown said...

Njesra

Unknown said...

od pesme mi dodje da se roknem dugacka je i skoro se ne rimuje tesko ju je nauciti za srpski jezik

Himna

1. Zaista nema teže stvari, nego da se rimuje strah sa svetlošću. Ti nemoguće moraš rimovati sa mogućim. Još kod Defoa, u "Robinzon...